FAQ - Mohlo by vás zajímat
Proč mi nejde dokončit objednávku? V případě, že máte v košíku některý produkt, který není aktuálně skladem , a nebo jej máme v menším množství , než v objednávce požadujete,
nepůjde vám objednávku dokončit, jelikož vámi žádané zboží nemáme vůbec a čekáme na jeho dodání, nebo jej máme, ale pouze v omezeném množství.
Pokud je zboží v omezeném množství - v tomto případě si v košíku vaší objednávky pro její dokončení můžete upravit počet požadovaného produktu k hodnotě odpovídající, kterou máme skladem.
Teprve pak budete moci vaši objednávku dokončit.
J ak si objednám zboží, které má jiný status než skladem? Zboží na cestě - v tomto případě jej nemůžete objednat, pouze si jej můžete nechat v košíku, nebo ve sledování, ale objednávku s produktem, který není skladem nebudete moci dokončit.
Můžete nás ale kontaktovat s dotazem přibližného dodání, a nebo rovnou žádostí o rezervaci, či písemné oznámení o naskladnění daných produktů, jakmile k nám dorazí.
Dostupnost na dotaz - v tomto případě nás rovnou kontaktujte s žádostí o objednání daných produktů a my je pro vás objednáme formou závazné objednávky.
Co znamená, když je u produktu status "Dostupnost na Dotaz"? Dostupnost na dotaz - v tomto případě nás rovnou kontaktujte (na email nebo přes telefonicky) s žádostí o objednání daných produktů a my je pro vás objednáme formou závazné objednávky.
Jakmile nám produkty dorazí, budeme vás o tom informovat.
Opět platí to samé pravidlo, pouze si produkt můžete nechat v košíku, nebo ve sledování, ale objednávku s produktem, který není skladem nebudete moci dokončit, dokud se nenaskladní.
Zůstávají CENY u produktů, které jsou "na cestě" nebo "Dostupnost na dotaz" stejné? Ceny se bohužel mohou měnit, a to v závislosti na materiálu, či cenách od výrobce, nebo distributora, od kterého zboží odebíráme .
Proto, pokud nás budete kontaktovat se zájmem o nějaký produkt, u kterého máme status "Dostupnost na Dotaz", je možné, že se cena může změnit oproti původní ceně, a to opět v závislosti na ceně, pod kterou nám produkt výrobce / distributor prodá.
Není to však pravidlem, a cena se u produktu změnit nemusí. Sami pokud je to možné rádi zachováváme ceny a neměníme je. Naopak rádi pokud je to možné našim zákazníkům poskytneme produkty za co nejlepší ceny. :)
Každopádně budete o případné cenové změně včas informováni, a to ještě před vaším potvrzením závazné objednávky.
J e bezpečná platba on-line na Vaše webové stránky?
Ano. Používáme různé úrovně bezpečnostních protokolů, zejména prostřednictvím našeho certifikátu SSL. To znamená, že všechna data jsou šifrována a že proces platby je bezpečný. To je důvod, proč můžete vidět ikonu na Vašem prohlížeči, který indikuje Vaší online ochranu.
Jaké způsoby platby nabízíte? U nás můžete platit několika způsoby.
Nabízíme platbu online kartou přes chráněný platební systém, dále formou bankovního převodu , nebo na dobírku .
Jak dlouho trvá než obdržím objednávku?
Produkty zobrazené na našich webových stránkách jsou z většiny na skladě a budou připraveny a odeslány během 2 dní po zaplacení.
Pokud máte objednávku na dobírku, odesíláme objednávku k expedici do 2 dní ode dne objednání.
Vaše objednávka by měla být doručena v rozmezí 2-7 dnů (výjimkou jsou svátky, kdy dopravci sami nestíhají).
Jakmile bude Vaše objednávka odeslána, obdržíte od dopravce a od nás e-mail či SMS oznámení o expedici vaší objednávky s podacím číslem, aby jste mohli sledovat svou zásilku on-line.
Co když zboží není skladem? Jak dlouho trvá, než bude opět naskladněno? Záleží na tom, odkud k nám produkt jede, a o co se konkrétně jedná.
Produkty objednáváme z různých zemí jako např. Japonska, Číny, Francie, Itálie, Indie,, Afriky, Indonésie, ale i Slovenska, Polska, Čech a jiných zemí .
Pokud se bude jednat o produkt, který odebíráme z evropské unie , dodací doba se může pohybovat od 14 dní až po 30 dní .
V případě, že je zboží dodáváno ze zemí mimo evropské unie , musí projít celním řízením, kdy doručovací doba k nám se může protáhnout klidně až na 90 dní .
Máme ale i produkty, které vám můžeme objednat a budou u nás do 3 - 7 dnů skladem.
Pro více info nás kontaktujte s dotazem na daný produkt.
Jak mohu vědět, že produkt, který již není skladem je možné ještě naskladnit?
Nejlepším způsobem je nás kontaktovat. Máte několik možností:
- formou emailu: info@world-shop.cz s dotazem na daný produkt
- formou telefonického kontaktu +420 792 201 140
Co se stane když budu chtít objednat větší množství než je současný sklad na vašich stránkách?
Chcete-li objednat větší množství, než je aktuální dostupnosti zásob, kontaktujte nás přímo na info@world-shop.cz s žádostí o daný produkt a požadovaným množstvím.
S kým spolupracujete?
Spolupracujeme s velkoobchody a obchodními řetězci z různých koutů země i Čech.
Jaké šperky u vás dodáváte? Nabízíme šperky a Bižuterii:
- Chirurgická ocel 316L
- Stříbro 925
- šperky Swarovski
- šperky z mosazi
- kožené
- korále
- pravé kameny: lávové, tygří oko, Dračí achát atd...
- syntetické kameny: hematit...
- šperky s: Krystal, Zirkon, Křišťál, Polodrahokam....
- kombinované
- různé slitiny
- zinek
- cín
Obsahují Vaše Stříbrné šperky nikl a olovo? Ne. Naše šperky z ryzího stříbra 925 jsou v souladu s Mezinárodním právem tykajícím se obsahu olova, niklu a těžkých kovů. Tyto výrobky jsou naším dodavatelem pravidelně testovány s cílem zajistit shodu s těmito právními předpisy.
Jak se mohu starat o mé stříbrné šperky?
Největším nepřítelem stříbrných šperků jsou chemické látky.
Pokud se chcete o své stříbro starat dobře, znamená to vyhnout se jakémukoliv vystavování vašeho stříbra chemikáliím používaným v domácnosti při čištění chlorem, nebo čpavek například.
Také není vhodné jít např. na koupaliště s chlorovanou vodou. Tyto látky mohou poškodit stříbro.
Vaše stříbro při špatném zacházení může ztratit svůj lesk, zakalit se a celkově přijít o svůj krásný vzhled.
Jak se mohu starat o mou bižuterii? - Vyhýbejte se kontaktu s chemikáliemi a parfémy, vlasových gelů apod...
- Kyseliny a chemikálie šperky vyžírají
- Sundávejte před koupelí, jelikož by mohlo dojít k oxidaci, také před příchodem do bazénu, kvůli styku s chloridem
- Sundávejte pokud se hodně potíte, nastala by jinak chemická reakce a vznikali by černé skvrny
Pokud chcete, aby vám bižuterní šperk dlouho vydržel a hned se neošoupal, doporučujeme ho na noc sundávat. Časté tření způsobuje u bižuterií rychlejší opotřebení a tím pádem a rychlejší ztrátu barev a různých postříbření.
Bižuterní šperky vám mohou vydržet opravdu dlouho, i několik let. Záleží jen na tom, jak se k nim jejich majitel bude chovat.
Pokud máte nějaké dotazy, na které jsme vám zde nebyli schopni odpovědět, můžete nás kdykoliv kontaktovat na náš email nebo zákaznickou linku. :)